wtorek, 29 marca 2011

Pomysły na zapakowanie prezentu

Weekend spędziłam u rodziców, świętując zaległe urodziny i imieniny brata i taty. Na własnym przykładzie wiem, że podarunek tym bardziej cieszy, jeśli związany jest z naszym hobby, zainteresowaniami. Wymyśliłam, więc takie szaty dla prezencików:



To dla bata, którego hobby było wędkarstwo. Trochę zapomniał o nim i chciałam mu przypomnieć.;p Papier znalazłam kiedyś w jednym z hipermarketów i kupiłam z myślą o nim.



To prezent dla taty hodowcy gołębi pocztowych. Nie mam takich dziurkaczy, więc przerysowałam gołębie kalką z ekranu komputera i wycięłam. Medale są wycięte nożyczkami o ozdobnych kształtach, nie było łatwo, ale efekt jest rewelacyjny. Reszta to bibuła niebieska i flizelina - można ją kupić w rolkach na giełdzie kwiatowej i wstążka.

Nie wiem czy wiecie ale są kursy z ozdabiania i pakowania prezentów. W Łodzi koordynuje je (bo często są zapraszani profesjonaliści z Włoch i innych krajów) właścicielka sklepu z artykułami papierniczymi na ulicy Rewolucji  link do bloga http://nicnierobienie.blogspot.com/

Brak komentarzy: