poniedziałek, 14 maja 2012

Jak wykonać lampion na balkon

Na początek zapraszam na herbatkę;)



Pelargonia anielska kwitnie nieprzerwanie.


Nie wiem jaka to jest odmiana pelargonii, ale tworzy cudowne duże grona. Jakoś tak dziwnie wyszło, że będzie dominował chyba kolor różowy. Późną jesienią robiłam sadzonki i z białych pelargonii chyba żadna się nie przyjęła także będzie dziewczyńsko, retro i słodko aż do zemdlenia:D



O takich lampionach myślałam już dawno. Widziałam je na stronach Marthy Stewart przy aranżacji pikników na łąkach i w sadach. Potrzebujemy tylko słoików, świeczek i druta oraz ewentualnych ozdobników. Swoje okleiłam resztkami koronek i przeprowadziłam doświadczenie - nie ulegają zniszczeniu przy wysokiej temperaturze. Wewnątrz stosowałam tealighty. Do zawieszenia posłuży nam giętki drut. Najłatwiej najpierw utworzyć z niego koło. Potem zakręcić po dwóch stronach drut, aby utworzyć uszy. Przykładamy do słoika i dokręcamy w miejscu rozerwanym, tak aby ściśle przylegał. Przez "uszy" przewlekamy drut i zawieszamy.


i jeszcze kilka zdjęć nocą...



oraz zdjęcia z balkonu. Słyszałam plotki na temat tego, że obecnie nie da się usiąść na balkonie z powodu nagromadzenia różnych drobiazgów. Oficjalnie dementuję to i oświadczam, że osoba je głosząca w najlepsze spała na tymże balkonie podczas, gdy ja ciężko pracowałam nad pytaniami do ankiety.


















Brak komentarzy: