wtorek, 3 kwietnia 2012

Czekoladowe łyżeczki do babeczek


Do posłuchania przy wypiekach świątecznych Natasza Zylska piosenka "Czekolada":)

"A po czekoladce usta są tak smaczne,
Może o tym Was przekonać mam?
Każdy do mnie się uśmiecha!

Czeko, czeko, czekolada,
Ja Wam na pamiątkę piosenkę moją nadam!
Czeko, czeko, czekolada"




Najpierw rozpuszczamy czekoladę w misce nad garnkiem z gotującą się na wolnym ogniu wodą. Różne czekolady mają różne temperatury topnienia, najwyższą ma gorzka czekolada. Trzeba uważać, żeby nie przypalić bo będzie gorzka.


Nakładamy do foremek. Te w formie łyżeczek - silikonowe, kupiłam w Tchibo.





Później całą powierzchnie wyrównujemy tępą stroną noża.



Robimy nacięcie w babeczce i umieszczamy w niej łyżeczkę przed nią możemy nałożyć krem albo bitą śmietanę.

Brak komentarzy: