poniedziałek, 19 grudnia 2011

Święta tuż, tuż: Ozdoby choinkowe




Tak się prezentuje nasza tegoroczna choinka. Zgodnie z sugestią męża: "ma być kolorowo". Poniżej detale:




W tym roku uszyłam mnóstwo muchomorów. Do kapeluszy z wełny są doszyte koraliki. Cudownie wyglądają przypięte na gałązce. W tym celu użyłam starych klipsów od  starych lampek choinkowych - świeczek.


W trakcie spacerów rehabilitacyjnych uzbierałam sporo szyszek i żołędzi z myślą o świętach. Przemalowałam je na biało. Do szyszek dodałam koraliki ze starych korali i zawiesiłam także na choince.


Żołędzie przemalowałam również białą farbą, która została mi po malowaniu stołu i posypałam srebrnym brokatem. Spięłam je razem, związałam wstążką i też zawiesiłam na gałęziach.
Renifery znalazłam w sklepach po 2zł tylko kolor mi nie odpowiadał. Z tego też powodu stały się również białe.


Poza tym są jeszcze ptaszki wykonane z papieru. W zeszłym roku pokazywałam na blogu jak je zrobić.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

szef mówi: "ma być kolorowo!" :D